Tisdagen...

Jahapp, jag är fortfarande sjuk.... det suger ganska rejält! Men finns inte så mycket jag kan göra åt det liksom...
Har suttit hemma och tittat på Weeds och spelat spel idag. Det var väl trevligt att vara lite "ledig" men samtidigt kommer det bli jobbigt att komma tillbaka till skolan och ligga efter (IGEN!). Men nu har jag haft tid och designa lite saker på datorn och göra lite parodi filmer av saker. Det kan bli kanska kul om man är tillräckligt trött ;) hehe.

Just nu kan jag inte riktigt sova, även fast klockan är kvart i tre..... Men jag ska nog försöka sova iaf. Börjar plugget imorn klockan 13.00 och hoppas hoppas hoppas att jag är frisk nog att ta mig dit. Men man vet ju aldrig :(

- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0