Rewind!

Ok, jag lovade faktiskt att uppdatera lite om vad som har hänt den senaste veckan. I fredags (för en vecka sen) så hade Malin och Lydia en fet jävla fest hemma hos malin och det var AWESOME! Jag minns inte så mycket detaljer om vad som hände där (sånt är ändå aldrig viktigt hehe) men jag hade sjukt jävla kul och jag träffade en tjej vid namn Sofia där. För övrigt har vi sets och fika samt vart och sett Shutter Island.


*SPOLER ALERT*
Jag trodde att skulle den skulle vara som filmen The Others där Nicole Kidman hör "spöken". Minns inte riktigt men jag tror filmen ska vara baserad på precis efter eller början på 1:a eller 2:a världskriget, hennes man är iaf i nått krig har jag för mig. Men iaf, hennes barn är allergiska emot solljus (i know right...!) och saker händer runt huset. Sen visar det sig att det är dem som är spöken och allt som har hänt runt omkring i huset är folk (i våran tid nu) som vill köpa huset och är där och tittar. Typ trodde jag Shutter Island skulle vara, en kopia på en dålig film fast med annat tema (dvs Mentalsjukhuset). MEN så var det inte! Såklart fanns det likheter emellan de två filmerna men jag tyckte verkligen Leo gjorde en bra roll och filmen var jävligt bra för att säga det simpelt. Jag vill inte berätta något om själva filmen eftersom jag tycker den är väldigt värd att se så då vore det onödigt att spoila! :P

Men för att återgå...

I söndags var jag ute och bowlade/drack öl med några från jobbet som man inte träffat på ett tag. Det var sjukt kul (även fast jag inte vann...!) och de hade den tuffaste saken någonsinImperial Lanes i sickla!


Tre av oss delade på en sådan! Hur ballt som helst och det kosta bara $129, ca 900:- Kanske värt att investera i? :P Efter det drog vi hem till Helene och spelade TP i lag. Jag och Antonio torskade..... MEN något gott kom ur den kvällen! Det visar sig att Antonio's bror (Adriano) söker en kompgitarrist till sitt band som ska spela förband till Jason Mraz(!) i Maj. Jag va och provspelade lite igår faktiskt, men jag hade förberett något som blev lite fel, det passade liksom inte in. Men förhoppningsvist så hör han av sig så får jag pröva igen när jag inte vart uppe den fem på morgonen...


- Mr Tard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0