Högskola

Ja då har man äntligen skickat in sin ansökan till lite högskolor då :)
Jag sökte till:

Ljudteknik, kandidat
180hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Luleå tekniska universitet,
Piteå
Grundnivå

Lärare, för verksamhet i grundskolans senare år - Engelska
60hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Luleå tekniska universitet,
Luleå
Grundnivå


Interkulturell lärarutbildning mot grundskolans senare år och gymnasiet
270hp, Dagtid, Helfart (100%)
Utbildningsprogram
Normal undervisning
Södertörns högskola,
Stockholm
Grundnivå

Jag vart ganska sugen på Lund men efter att ha forskat in i det hela så insåg jag att de inte har något som intresserar mig i nuläget.  Det vore kul att skaffa ett Masterexamen i Engelska, men jag har inte det som krävs just nu. Men det är ju ingen brådska, jag kan lika gärna ta den om 10år eller senare. Jag hoppas verkligen något extremt att jag kommer in på någon av Luleå programmen för jag vill verkligen bort från den här jävla staden...
Men men... jag får inget besked för än i sommar så det är ingen idé att nojja sig om man kommer in eller inte :)

- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0