Mitt knä?

Har gaft en ganska normal dag idag. Jag jobbade (surprise, surprise!) idag, rån 10.45 --> 20.15. Tiden gick ändå ganska fort med tanke på att jag har ett nytt tankesätt! Om man tänker så här så går dagen ganska fort:
  • Mellan 11.00 till klockan 14.00 tänker man "bara x-antal timmar kvar till lunch!"
  • Lunchen går alltid för fort, men men....
  • Sen mellan 12.00 och 16.00 så ser man det som ett pass, för klockan 16.00 går de som jobbade morgonskiftet hem.
  • Sen tänker man bara på att det är 2 timmar kvar tills rasten.
  • Sen helt plötsligt är det dags att sluta.
För övrigt gåt det åt helvete för mig i "Unomästerskapen 2010" som vi har på jobbet. Jag har inte vunnit en ända jävla gång! Men det kommer! VÄNTA BARA! o_O''
Kom hem och försökte spela lite gitarr men är för seg i huvudet för att kunna koncentrera mig, så jag kollade på nyaste episoden av "How I Met Your Mother" som för övrigt är Season 5 Episode 18.

Juste!

Jag trodde för övrigt att det var måndag idag (varför vet jag inte..) så mina planer att gå till ungdomsmottagningen på Tisdag morgon gick ju åt helvete.... men men, det får bli nästa vecka..... som jag förmodligen kommer att glömma haha.


Oj Då!
Jag publicerade det som står över texten och kollade över det i typ en halv sekund, sen kom jag på att jag inte förklarat värför inlägget heter "Mitt Knä" haha.
Det beror på att jag haft konstiga smärtor i mitt högra ben idag. Det började som typ en kniv i knä:t och jag kunde inte sätta någon vikt alls på det utan att det gjorde förbannat ont. Sen försvann det (?) och sen kom det till baka fast i baksida lår av någon anledning. Det spred sig senare till foten och där har jag fortfarande lite smått ont men inte så illa att jag inte kan stå på det. Undrar vad det kan bero på?


- Mr Tard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0