Pain?

Detta blir nog ett korilägg för jag pallar inte skriva så mycket just nu :)
Men idag när jag gick till jobbet hände något ganska jobbigt, jag gick förbi en viss person och när jag väl kom till jobbet skakade jag och hade en illa-mående känsla i magen. Efter en 30minuter så gick det över till att jag blev förbanad istället. Varför vet jag inte men jag var det bara. Sandro muntrade upp mig genom att säga "Hon förtjänar fan inte äran att deppa ner dig, (det är vårat jobb)." Vilket fick mig på mycket bättre humör.

Har snackat lite med en av mina bästa vänner på msn angående detta och informerat lite mer detaljerat vad som har hänt etc.  Och nu..... mår jag mycket bättre. Depressionen, ilskan, hatet, kärleken.... allt har känns som det har lättat nu. Jag kommer nog klara mig trots allt. Inte för att jag va orolig eller så, men man har ju alltid en period efter något sånt här som man mår riktigt skit och känner att man aldrig kommer återhämta sig.

Det känns som det värsta är över nu. :)

Så nu dags att radera dennes msn och bara glömma..... iaf ett tag. För om mina resultat från ungdomsmottagningen är positiva måste jag ju höra av mig.....AWKWARD!!!!

The Blogg Is Once Again Online


- Mr Tard

Kommentarer
Postat av: Linda

Du förtjänar alla lycka och happiness! :) <3

2010-03-20 @ 06:43:19
URL: http://snusmummriken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0